Доступність дошкільної освіти є важливим аспектом соціальної політики, який має значний вплив на розвиток дітей та суспільства в цілому.
нормативно - правова база доступності дошкільної освіти
Закон України про дошкільну освіту від 01.01.2025
Закон України про освіту
Співпраця з батьками
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
Мета роботи колективу ЗДО з батьками вихованців:
- створення єдиного освітнього простору «Сім'я – дошкільний заклад»;
встановлення партнерських відношень з сім'єю кожного вихованця;
- створення атмосфери загальних інтересів;
- надання допомоги сім`ї в питаннях розвитку дітей на основі діагностики.
Пріоритетні напрями роботи педагогічного колективу з батьками:
- сприяння підвищенню психологічної та педагогічної компетентності батьків щодо розуміння закономірностей розвитку дитини, а також питань навчання і виховання дошкільнят;
- залучення батьків до співпраці у створенні належних умов для життєдіяльності та розвитку дітей;
- всебічне вивчення становища, статусу родини та моделі взаємодії з ними для здійснення диференційованого підходу;
- залучення батьків до активної участі в заходах, що проводяться в дошкільному закладі, формування в них відчуття приналежності до колективу дитячого садка як однодумців і спільників;
- формування усвідомленого розуміння батьками своєї відповідальності за максимальне забезпечення дитині повноцінного життя в майбутньому.
Важливий напрям своєї діяльності педагогічний колектив закладу дошкільної освіти вбачає в збагаченні знань вихователів про сімейне виховання, поглибленні педагогічних знань батьків, досягненні єдності виховного впливу на дитину в сім’ї і в дошкільному закладі. Удосконалювати роботу з батьками – це у разі необхідності вносити зміни, які збагачують зміст і форми роботи, покращують різні її показники, роблять більш доцільною, сучасною, гнучкою.
Процес удосконалення – довготривалий та безперервний. Його дошкільний заклад здійснює у різних напрямах:
- гуманізація змісту і форм роботи з сім’єю;
- гармонізація взаємин педагогів та батьків;
- підвищення ефективності застосовуваних вихователем у роботі з батьками