ОСВІТНІЙ процес

/Files/images/4929.jpg
"Якщо ви хочете, щоб дитині хотілося добре вчитися і цим вона прагнула приносити радість матері й батькові, бережіть, плекайте, розвивайте в неї почуття гордості трудівника. Це означає, що дитина має бачити, переживати свої успіхи в навчанні" В.Сухомлинський
Навчальний рік у дошкільному навчальному закладі
починається з 1 вересня і триває по 31 травня ,
а оздоровчий період – з 1 червня по 31 серпня.

Щоденний графік роботи комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 93 Харківської міської ради" :

Понеділок - п'ятниця з 6.30 до 18.30.
(вихідні дні - субота, неділя)

Напрям роботи ЗДО: гуманітарний

Мова навчання й виховання: українська

Методична тема ЗДО:

"Постійне підвищення рівня професійної майстерності та інноваційної культури кожного педагога, формування цілісної, національно свідомої, творчої, життєво компетентної особистості в умовах інноваційного розвитку дошкільної освіти"


Річні завдання

2023-2024 навчальний рік:

1.

Здійснення дистанційної освітньої діяльності й надання психологічної підтримки дітям раннього та дошкільного віку через використання цифрових інформаційних ресурсів.

2.

Створення безпечних умов для всебічного розвитку дошкільника.

3.

Проводити роботу з розвитку основ патріотичної свідомості дошкільників з високими морально – духовними якостями, навичками культури спілкування, знаннями про українську культуру та звичаї, як важливими чинниками національно – патріотичного виховання.


Програмове забезпечення освітнього процесу в ЗДО №93 здійснюється відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція), програми виховання та навчання дітей від 2 до 7 років "Дитина" та парціальних освітніх програм.

КОМПЛЕКСНА/Files/images/2020-2021/ДИТИНА 2020.jpg ПАРЦІАЛЬНА /Files/images/programi_dlya_dtey/про себе.jpeg
ПАРЦІАЛЬНА /Files/images/2021-2022/ПЛАСТИЧНИЙ БАЛЕТ ПРОГ.png ПАРЦІАЛЬНА/Files/images/2020-2021/КАЗКОВА ФІЗКУЛЬТУРА.jpg
ПАРЦІАЛЬНА /Files/images/скарбниця моралі.jpg ПАРЦІАЛЬНА/Files/images/2021-2022/ШЕВЧУК.jpg

ПАРЦІАЛЬНА
/Files/images/2021-2022/ВІТАЮ ТЕАТРЕ.jpg
ПАРЦІАЛЬНА
/Files/images/2021-2022/ПРОГРАМА ЛІДЕРСТВО_page-0001.jpg

Навчання дітей у формі занять починається з 3-го року життя.

Тривалість спеціально-організованих навчальних занять в дистанційному форматі становить:

  • перша молодша група (3 рік життя) – до 8 хвилин,
  • друга молодша група (4 рік життя ) – до 10 хвилин,
  • середня група (5 рік життя)- до 15 хвилин,
  • старша група (6 рік життя) – до 20 хвилин.

/Files/images/12-column-grid-kopija.png

У ЗДО функціонують гуртки:

  • "Хлопчик - дівчинка" (соціально-моральний розвиток);
  • "Захопливий світ літератури" ( художньо-естетичний розвиток);
  • "Стежинами рідного краю";
  • "Скарбниця моралі";
  • "Світ навколо нас";
  • "Малята-здоров'ята" (фізкультурно-оздоровча робота);
  • "Дитяча хореографія";
  • "Природолюб".

Форми організації діяльності дітей:

інтегровані, комплексні, індивідуальні, індивідуально-групові, групові, фронтальні заняття. Життєдіяльність дітей наповнюється цікавим змістом упродовж кожного дня й усього вікового періоду. При цьому орієнтиром у доборі засобів розвивального, виховного та навчального впливів на особистість є психологічний вік дитини та її життєвий досвід.

Освітні завдання реалізовуються через лінії розвитку:

  • Фізичний розвиток дітей в усіх вікових групах відбувається з урахуванням вікових можливостей дітей. Діти заохочуються до участі в руховій діяльності разом з однолітками і дорослими, привчаються до загартування , вчаться користуватися основними гігієнічними засобами. Організація дитячої життєдіяльності передбачає різноманітну рухову активність. З метою розвитку рухових якостей в кожній віковій групі створено куточки самостійної рухової діяльності, які наповнені різноманітними атрибутами для виконання загально розвиваючих вправ та окремих основних рухів.

  • Соціально-моральний розвиток: особлива увага приділяється розвитку в дітей довільної поведінки. Вихователі вчать дітей бути приємними з людьми, які їх оточують, використовувати різні моделі поведінки з близькими та чужими людьми. Створено умови для формування у дошкільнят моральної свідомості. В усіх вікових групах оформлено куточки за основними принципами Декларації прав дітей та положеннями Конвенції ООН про права дитини.

  • Емоційно-ціннісний розвиток: зусиллями вихователів збагачується внутрішній світ дітей позитивними емоціями,їх перебування в закладі насичується приємними враженнями, створюється позитивний психологічний клімат.

  • Пізнавальний розвиток реалізовується завдяки двом векторним напрямкам: загальнопізнавальному та логіко-математичному. Діти обстежують предмети, об’єкти, людей, порівнюють їх між собою. Виробляють звичку покладатися на власний досвід при вирішенні різних проблем. Розширювали уявлення, збага­чували враження про предмети, об’єкти природи, людей, явища суспільного життя, самого себе.

  • Мовленнєвий розвиток: вся робота спрямовується на розвиток слухових відчуттів та вміння правильно вимовляти слова. Діти вчаться слухати, чути й розрізняти інтонації голосу дорослого, звуки природи, музичних інструментів, розвивають мовне дихання шляхом приспівування голосних звуків. Паралельно збагачується словниковий запас дітей з усіх сфер життєдіяльності, граматичні та комунікативні вміння. Щоденною формою роботи є робота з дитячою книжкою.

  • Художньо-естетичний розвиток: реалізація завдань з художньо-естетичного розвитку відбувається завдяки реалізації завдань з зображувальної діяльності (малювання, ліплення, аплікації, ознайомлення з творами образотворчого та художнього мистецтва.



Розподіл спеціально-організованої навчальної діяльності (занять) на тиждень за лініями розвитку на 2023/2024 навчальний рік

Кiлькiсть переглядiв: 1581