ОСВІТНІЙ процес
![]()
"Якщо ви хочете, щоб дитині хотілося добре вчитися і цим вона прагнула приносити радість матері й батькові, бережіть, плекайте, розвивайте в неї почуття гордості трудівника. Це означає, що дитина має бачити, переживати свої успіхи в навчанні" В.Сухомлинський
Навчальний рік у дошкільному навчальному закладі
починається з 1 вересня і триває по 31 травня,
а оздоровчий період – з 1 червня по 31 серпня.
Напрям роботи ЗДО: гуманітарний
Мова навчання й виховання: українська
Методична тема ЗДО:
"Постійне підвищення рівня професійної майстерності та інноваційної культури кожного педагога, формування цілісної, національно свідомої, творчої, життєво компетентної особистості в умовах інноваційного розвитку дошкільної освіти"
Річні завдання
2024-2025 навчальний рік:
1.
Продовжувати проводити роботу з розвитку основ патріотичної свідомості дошкільників з високими морально – духовними якостями, навичками культури спілкування, знаннями про українську культуру та звичаї, як важливими чинниками національно – патріотичного виховання.
2.
Створити максимально безпечні умови для вихованців в умовах воєнного стану. Удосконалити партнерську взаємодію між закладом освіти та місцевими органами управління освітою та органами виконавчої влади, представниками Державної служби України з надзвичайних ситуацій і Національної поліції.
3.
Формувати в дітей відчуття приналежності до своєї країни, завдяки їхній участі в діяльності громадянсько – патріотичного змісту
4.
Поглибити роботу з педагогами щодо оволодіння засобами новітніх комп`ютерних технологій, алгоритмом та інструментами їх використання в освітньому процесі ЗДО.
Програмове забезпечення освітнього процесу в ЗДО №93 здійснюється відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція), програми виховання та навчання дітей від 2 до 7 років "Дитина" та парціальних освітніх програм.
КОМПЛЕКСНА![]() | ПАРЦІАЛЬНА ![]() |
ПАРЦІАЛЬНА ![]() | ПАРЦІАЛЬНА![]() |
ПАРЦІАЛЬНА ![]() | ПАРЦІАЛЬНА![]() |
ПАРЦІАЛЬНА![]() | ПАРЦІАЛЬНА![]() |
Навчання дітей у формі занять починається з 3-го року життя.
Тривалість спеціально-організованих навчальних занять в дистанційному форматі становить:
- перша молодша група (3 рік життя) – до 8 хвилин,
- друга молодша група (4 рік життя ) – до 10 хвилин,
- середня група (5 рік життя)- до 15 хвилин,
- старша група (6 рік життя) – до 20 хвилин.
У ЗДО функціонують гуртки:
- "Хлопчик - дівчинка" (соціально-моральний розвиток);
- "Захопливий світ літератури" ( художньо-естетичний розвиток);
- "Стежинами рідного краю";
- "Скарбниця моралі";
- "Світ навколо нас";
- "Малята-здоров'ята" (фізкультурно-оздоровча робота);
- "Дитяча хореографія";
- "Природолюб".
Форми організації діяльності дітей:
інтегровані, комплексні, індивідуальні, індивідуально-групові, групові, фронтальні заняття. Життєдіяльність дітей наповнюється цікавим змістом упродовж кожного дня й усього вікового періоду. При цьому орієнтиром у доборі засобів розвивального, виховного та навчального впливів на особистість є психологічний вік дитини та її життєвий досвід.
Освітні завдання реалізовуються через лінії розвитку:
Фізичний розвиток дітей в усіх вікових групах відбувається з урахуванням вікових можливостей дітей. Діти заохочуються до участі в руховій діяльності разом з однолітками і дорослими, привчаються до загартування , вчаться користуватися основними гігієнічними засобами. Організація дитячої життєдіяльності передбачає різноманітну рухову активність. З метою розвитку рухових якостей в кожній віковій групі створено куточки самостійної рухової діяльності, які наповнені різноманітними атрибутами для виконання загально розвиваючих вправ та окремих основних рухів.
Соціально-моральний розвиток: особлива увага приділяється розвитку в дітей довільної поведінки. Вихователі вчать дітей бути приємними з людьми, які їх оточують, використовувати різні моделі поведінки з близькими та чужими людьми. Створено умови для формування у дошкільнят моральної свідомості. В усіх вікових групах оформлено куточки за основними принципами Декларації прав дітей та положеннями Конвенції ООН про права дитини.
Емоційно-ціннісний розвиток: зусиллями вихователів збагачується внутрішній світ дітей позитивними емоціями,їх перебування в закладі насичується приємними враженнями, створюється позитивний психологічний клімат.
Пізнавальний розвиток реалізовується завдяки двом векторним напрямкам: загальнопізнавальному та логіко-математичному. Діти обстежують предмети, об’єкти, людей, порівнюють їх між собою. Виробляють звичку покладатися на власний досвід при вирішенні різних проблем. Розширювали уявлення, збагачували враження про предмети, об’єкти природи, людей, явища суспільного життя, самого себе.
Мовленнєвий розвиток: вся робота спрямовується на розвиток слухових відчуттів та вміння правильно вимовляти слова. Діти вчаться слухати, чути й розрізняти інтонації голосу дорослого, звуки природи, музичних інструментів, розвивають мовне дихання шляхом приспівування голосних звуків. Паралельно збагачується словниковий запас дітей з усіх сфер життєдіяльності, граматичні та комунікативні вміння. Щоденною формою роботи є робота з дитячою книжкою.
Художньо-естетичний розвиток: реалізація завдань з художньо-естетичного розвитку відбувається завдяки реалізації завдань з зображувальної діяльності (малювання, ліплення, аплікації, ознайомлення з творами образотворчого та художнього мистецтва.