Працюємо для дітей
Наш Колектив: молодий, творчий, завзятий. Педагогічними кадрами та обслуговуючим персоналом заклад забезпечений відповідно до штатного розпису.
Працює під гаслом:
Дитина – це не глечик,
який треба наповнити,
А факел, який треба запалити.
А для цього потрібно самому горіти!
Через гру, індивідуальний підхід до кожної дитини, співпрацю з батьками, під час занять, прогулянок, свят, розваг – педагогічний колектив забезпечує загальний розвиток дитини. Все це буде слугувати підгрунтям для набуття в подальшому спеціальних знань, умінь і навичок, формування стійких особистісних якостей.
НАШІ ВИХОВАТЕЛІ
![]() | Єретік А.М. Група №1 Вихователь займається освітою дітей: їх вихованням, навчанням і розвитком. Робить з ними зарядку, проводить заняття з розвитку мовлення, навичок усної лічби, малювання, ліплення, природознавства. Розвиває у дітей увагу, пам'ять, мислення, кмітливість, ініціативність, навички спілкування. |
---|---|
![]() | Чорна А.А. Група №2 Дітям надається можливість виявляти себе як самостійну особистість, тому діти вільно спілкуються між собою та з дорослими, самостійно розвиваються, відверті, розкуті у взаємовідносинах. В групі був створено оптимальний розвивальний життєвий простір:фізичний, музичний, сенсорний,розвивальний та маніпуляцій ний осередки.В роботі з дітьми широко використовується нетрадиційний ігровий матеріал: защепки, кришечки, ґудзики тощо. Вихователь збагачує навчально-виховний процес художнім словом, а саме: забавлянками, потішками, віршами, казками, народними іграми. |
![]() | Петрова О.С. Бабенко Н.І. Група №5 Вихователь особливу увагу приділяє здоров'язберігаючим технологіям в роботі з дошкільнятами. Розвитку дрібної моторики, крупотерапії, кольоротерапії, казкотерапії. |
![]() | Усенко А.О. Група №6 Вихователь особливе значення придає організації ігор як одному із видів природної дитячої діяльності. Саме через гру діти пізнають світ, готуються до життя, набувають різних практичних знань і вмінь. Оскільки в ранньому віці починає формуватися ставлення до людей, велика увага приділяється іграм із природнім матеріалом. |
![]() | Лисенко Ж.О. Група №7 . Протягом всього навчального року у дітей розвиваються організаційні, загально-пізнавальні, конструктивні, мовленнєві та контрольно-оцінні вміння і навички, виховується позитивне ставлення до майбутнього життя. Свідченням високих знань та вмінь дітей цієї групи є їх активна участь у районних конкурсах «Обдарована дитина», "Пісенний вернісаж" тощо. Вихователь працює над впровадженням елементів казкотерапії. В процесі різноманітних казкотерапевтичних занять вихованці пізнають світ не тільки розумом, а й серцем. Особлива увага приділяється вивченню літературної спадщини українського народу. |
![]() | Верещагіна Н.В. Група №8 . Внаслідок збагачення життєвих вражень дошкільника, вихователь розширює, урізноманітнює , вдосконалює всі форми активності дітей. Впроваджує технологію раннього навчання М.Зайцева. Педагог використовує в своїй роботі з дітьми ідеї видатного педагога В.О. Сухомлинського , навчає своїх вихованців спілкуватися з природою, самостійно робити відкриття, пізнавати себе та відчувати гордість за зроблене своїми руками. |
![]() | Кураксіна М.А. Група №9 . З метою ефективного впровадження програми розвитку і виховання дитини старшого дошкільного віку велика увага приділяється створенню ефективної організації життя дитини в дошкільному закладі . При плануванні роботи з дітьми передбачається інтегрований підхід до організації життєдіяльності дітей, змістовної цілісності, системності, послідовності, ускладнення та повторення програмового матеріалу. Кожна дитина має змогу працювати у своєму темпі, привчаючись самостійно мислити і діяти. |
![]() | Шульгіна А.О. Група №10 . Особлива увага приділяється формуванню у дітей розуміння того, що своє здоров'я та життя треба вміти берегти і захищати. В цьому їм допомагають дидактичні ігри. Діти вчаться самостійно приймати рішення в складну хвилину. |
![]() | Лєбєдєва О.В. Група №11 . Вихователь особливу увагу приділяють організації розвивальної діяльності дітей протягом дня. Вони сприяють систематизації уявлень дітей щодо навколишнього світу, визначають розуміння дітьми соціальних норм поведінки та здатність до суджень; розвивають вміння абстрагувати, увагу, уяву, мислення. |
![]() | Калюк Вікторія Вікторівна Група №12. актуалізація питань щодо формування у дітей навичок здорового способу життя, є характерною особливістю освітнього процесу в цій групі. Діти свідомо вибирають здорове майбутнє, вміють дбати про власний стан і безпеку. |